Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Обов'язкові умови обміну або повернення товару.
Якщо виявлено якийсь дефект в нашому товарі перед установкою і не були зняті плівки та\або пломби, потрібно відправити нам на Viber (номер вказаний у нас на сайті) фото чи відео фіксацію, щоб ми побачили реальний брак або дефект товару. Після чого можна відправляти його нам Новою Поштою за адресою: м. Львів, відділення №34, одержувач Барчак Ігор, тел. 098 00 99 2 99 за наш рахунок. Коли ми отримаємо товар ми обов'язково з Вами зв'яжемось для подальшого вирішення проблеми (обміну товару чи повернення коштів). Якщо ці умови не будуть виконані можливе повернення або обмін товару, але ви повинні оплатити за його доставку. Гарантія не розповсюджується на комплектуючі з явними механічними пошкодженнями, ознаками експлуатації (дисплеї, сенсори і т.д. без плівок, гарантійних пломб, з ознаками переклеїних плівок)
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну